22 augusti

Imorse var jag uppe med tuppen, kändes iallafall så. När jag vaknade och tittade ut var det jätte mörkt fortfarande och såklart öste det ner regn, inte direkt perfekt Skansen väder. Det började sen också att åska och blixtra, jag satt och väntade på sms från lärarna som skulle ställa in allt och låta oss ha aktiviteter i skolan, men det kom inget. Pallrade mig iväg till tåget fast än det kändes som höstrusk ute och allt jag egentligen ville var att dra täcket över huvudet och dra på en bra film. I stan regnade det inte, det vart en dag på skansen utan ösregn dock kom det några droppar, det var helt okej, inte kul men helt okej kul.

Idag har jag några saker som står på dagordningen men jag kommer inte hinna allt, jag måste tvätta kläder trots att jag inte kan, jag måste städa lite då det ser för hemskt ut, böckerna måste letas fram eftersom allvaret börjar imorgon & jag skulle behöva gå ner på stan och uppgradera mitt busskort till pluskortet och köpa en kalender, pennor och annat kul skolmaterial men det känns som det sistnämnda får vänta till imorgon eller fredag.  

Idag är det också Addes och Jessicas födelsedag! Så grattis på er (även om jag redan sagt det idag). Jag var tvungen att terra dem båda med födelsedags sms imorse, fick dock ett väldigt upppiggande sms precis när jag skickade iväg mitt till Andreas, just från honom; "Hahahahahah kul att vara på skansen i ösregnet" ångrade mig att jag skrev ett gulligt födelsedags sms ganska snabbt, skulle bett han fara o flyga istället ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0