96-06

Efter någon timma hos Chrisotter gick jag och Mic hem till mig vi tittade på kort och bara gjorde ingenting, vilket vi två är absolut bäst på. Tittade på massa foton från våran gamla klass och gusch vad jag saknar dem. Dem är ju som min familj efter tio år tillsammans. Det känns riktigt konstigt när man tänker hur mycket tid man spenderat tillsammans och att det aldrig kommer bli så igen. Jag tänker på hur kul vi hade väldigt ofta och jag kan inte sluta skratta, speciellt inte när jag och Mic gör grimarser och föreställer personer som vi båda direkt kan se vem det är. Jag saknar dem varje dag, jag saknar Mats, för att han bara är han och får än att skratta jämt, jag saknar Carl och hans otroliga över energi, jag saknar Sebbe och allt som hör til honom, jag saknar Victor och hans alla frågor jag saknar det lika mycket som jag saknar m.i.m.a.c och som jag saknar att bara vara nära alla dem andra. Våran klass, klassen med bäst betyg någonsin, som var bäst på sport och som hade den bästa sammanhållningen många lärare/elever/föräldrar sett. Vi var dock inga gullungar vi kunde argumentera, disskutera och vara allmänt jävliga, ingen körde över oss.. Vi körde över dom! Efter 10 år med dem är det värt igen att säga att jag saknar dem, väldigt, väldigt mycket. Undra hur allas liv ser ut om tio år.. För även om vi inte ses varje dag längre så finns det dem man springer in i var och varrannan dag och även dem man bara ser ibland eller aldrig. Nej usch jag ska inte deppa över det här, jag har gjort det för mycket. Ska dock jaga fatt på Victor och våran älskade Gotlandsfilm, men att få en stund med honom är som att få en resa till Månen, nästan omöjligt. Han är alltid upptagen.

image178
  96-06 <3

Nu är det sängdags för mig imorgon ska det städas, godnatt!

Kommentarer
Postat av: mickis

åååååååh, nu börjar jag grina =)
JA VI MÅSTE SE GOTLANDSFILMEN!!

2007-08-11 @ 01:45:28
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Quasimodo

Nah sicket charmigt foto ;-)

2007-08-11 @ 02:05:05
URL: http://mandaochtillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0