A womans right to shoes..

and other things. Jag och Mic var i stan idag och vi shoppade, något som vi är väldigt bra på. Det sprutade pengar från kortet och påsarna svämmade över i handen. Jag köpre såklart skor (två par), älskade satin jacka, en t-shirt, ett armband, en klänning, knä strumpor och en skit ball höst mössa. Eftersom jag är så nöjd ska jag fota och lägga in det här sen. Det var riktigt mysigt att vara med Mickis en hel dag. Hon åker ju bort på söndag och med det fullspäckade schemat ser det inte ut som vi kommer träffas så mycket förutom imorgon. Vi missade tåget hem och hoppade på fel buss men man kan aldrig fövänta sig att allt ska gå helt rätt när det är oss vi talar om. 

Adde och John var föresten här igår och tittade på film med mig, eller dom var här till imorse. Vi tittade på film och sen pratade väldigt länge, adde somnade på golvet och jag fick ont i ryggen bara av att titta på honom men, men jag sov iallafall väldigt gott. Filmen var jätte dålig och ja andreas det var jag och john som valde.

Jag och Mickis konstaterade också idag att det inte kommer att finnas seciellt mycket tid för socialt umgänge nu när skolan drar igång, glöm allt som heter pojkvän, vänner, sportande, tv tid m.m! Mic håller på att planera sönder hur hon ska göra för att ha tid med allt och jag har kommit fram till att jag tar det som de kommer, jag är inte den som måste planera och skriva ner allt. Jag är helt tvärtom, den mest omplanerade människan som finns.  

Just nu tittar jag på sex and the city, näst sista skivan. Efter maten ska jag se klart hela serien och fortsätta städa mitt rum och bara ta det lungt. Jag ser fram imot det faktiskt. Imorgon är det fredag, tre dagar kvar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0