Är det jag och Bridget?


Nu kom den där febern som inte kom sista veckan på sommarlovet då jag var dunder förkyld. Så himla typiskt, det passar sig absolut inte, jag har en hel del saker att göra innan det är helg igen, en massa engelska läxa till fredag och mediakunskaps inlämning till fredag & för att inte tala om den där hel dagen på Birka imorgon, som börjar klockan 07.00 och slutar 17.00, lång dag hoppas den blir intressant.

Nej ingen tid för sjukdom tur att febern inte är allt för hög, men 38,4 är tillräckligt för att jag ska förstå att den är orsaken till varför jag varit så otroligt trött igår och idag trots mer än 10 timmars sömn inatt. Får prepparera mig  med alvedon innan morgondagen och innan dess måste jag dessutom åka och fixa matsäck och så honungste till min väldigt uppsvullna hals.

Idag åkte mic till Grekland så nu känns det nästan lite ensamt igen, tur att det bara är en vecka. Nu ska jag vila en stund till och sen ska jag lyssna på Winnerbäck och göra media uppgiften eftersom den kräver en hel del tålamod är det väll bäst att jag börjar, har jag tur somnar jag inte sittandes när jag håller på med den.

Kommentarer
Postat av: Sara

men sötnos, jag är ju hemma. Så du har ju mig =)Det är väl inte allt för dåligt ? :) <3

2007-08-30 @ 16:20:05
URL: http://sepesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0