Birka?

Den här dagen började bra, skit pendeln funkade inte som vanligt. Kom föresent till Stockholm, missade nästan båten och fick springa som tusan. Birka var inget speciellt, men det var lite mysigt att göra annat än vara i skolan. Fick dock aldrig någon bild av hur det kan ha sett ut och kvar fanns ju ingenting (hade inte förväntat mig det, men hallå något?) 6 timmars resa för ullollar och 45 minuters guidning och lite gravar, jag hade klarat mig utan det.

Febern är bättre idag dock känner jag mig väldigt sliten och trött och febern spelar väll in men jag tror inte att det är huvudorsaken, kom faktiskt i säng lite väl sent igår vilket inte alls var meningen. Nu ska jag fixa det sista med mina skol arbeten innan jag ska åka hem till Charlie och sova, jag har egentligen sovmorgon imorgon men jag åker hem när dem åker till skolan, då slipper jag ta med mig en massa grejjer och släpa. Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: ebba

:)

2007-08-30 @ 19:07:21
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0