Blogg paus

Jaha då bär det snart av jag och min helt förstöra kropp ska ut på lite lantis liv under helgen. Sommarstuge liv med tjejerna frågan är bara hur jag och min kropp som bara värker hela tiden ska orka. Min mage som knyter sig varje morgon och framkallar illamående känsla och som ger samma reaktion varje gång jag stoppar i mig något, vad är det för fel just nu? Undra om inte jag ska prata med min far sjuksköterskan om att kanske gå och kolla upp det här, såhär vägrar jag må det är bland det värsta jag varit med om. Jag knarkar alvedon just nu och dricker hur mycket vatten som helst så att det ska gå över och det är praktikst taget vad jag lever på, mm mysigt! Pappa säger att näringsbalansen måste åerställas och att jag slarvat fy på mig ! Nu ska jag packa klart min grejjer och lägga mig och vila innan jag måste slänga mig iväg.

Föresten så ska det bli kanon bra väder i helgen och hela veckan, JIPPIE! solbrännan ska jag jobba på så jag är brunare än vissa andra.

Saknar dig.. Nu tar jag bloggpaus under helgen. Goodbye! 

Kommentarer
Postat av: mickis

sola hur fan mycket du vill, MEN JAG SKA TILL TURKIET PÅ SÖNDAG!! så mig kan du inte slå :D

2007-08-05 @ 19:41:33
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0