En helt vanlig fredag..

Klockan är tre och jag är fortfarande i skolan. En timma och tio minuter kvar av denna extremt lååånga dag. Dock har jag besökt doktorn och tagit massa prover och sånt, men fick ingen diagnos direkt. Dock så skulel jag ta det lungt i helgen och vila, dessutom skulel jag få äta hur mycket godis jag ville i helgen och jag skulle bli rejält omhändertagen! Min doktor Peter är bäst, han tyckte så synd om mig för att jag harklat hostat halsen irriterad av det bara bränner och svider i den, så i helgen ska jag följa hans råd och göra ingenting.

Ska snart ha mediakunskap, det är min sista lektion idag. Krånglade länge för att få till layouten till mitt arbete men nu är jag klar och himla nöjd. I klassrummet som jag sitter i är det 16 grader och iskallt, Ac:n är på, igår gnällde jag hos Charlie över att det var isbjörnar ute och idag är det jag som är den, inomhus.

Efter skolan ska jag ta bussen hem och sen ska jag till mamma och äta tacos hur gott som helst. Jätte länge sedan jag åt det. Ska spamma Tamara nu, bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0