En onormal onsdg

God morgon eller något ;D Det var faktiskt inte allt för länge sen jag gick upp, två timmar sen lite drygt. Min motivation för att gå till skolan för en 50 minuters lektion idag var inte på topp så jag bestämde mig redan igår för att strunta i det och istället bara vara hemma och vila, kolla tv, plugga och läsa tidningar idag. Så när charlie åkte till skolan med 11 bussen så åkte jag med, gick på Ica med honom och suppe mötte sen mamma och vi handlade gulasch soppa med creme fraiche till mig (eftersom jag älskar det) sen köpte hon två tidningar till mig, vindruvor och så lite lite lite godis, sen skjutsade mamma hem mig och nu har jag precis ätit min soppa. Ska kolla på senaste avsnittet av "My sweet 16" & "The hills" imorgon ska vi åka till Birka med klassen tåget går klcokan 07.09 och om jag säger såhär jag har känt mig mer motiverad ;D Men det ska väll bli skönt, slipper ju en hel dag med vanliga sega och långa lektioner.

Nu blir det serie tittande, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0