Feber släng?

Jag har feber, tror dock bara att de e någon släng. Inget långvarigt hoppas jag, får inte bli sjuk nu. Men, men en plan vart iallafall precis inställd så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra på lördag men imorgon ska jag iallafall till Saras pojkvän Christoffer och där kommer alla mina favorit tjejer utom marie vara, det ska bli mysigt. Trodde imorgon skulle bli sista dagen med Mickis också men jag tror att jag tigger lite tid på lördag också eftersom jag inte har något allt för speciellt för mig då.

Nu har jag ett sex and the city avsnitt kvar, det sista. Ett av de bästa. Jag älskar när Mr Big söker upp Carrie i Paris det är bara så jag vill gråta, äkta kärlek så himla gulligt. Efter det ska jag bespara alla på mitt prat om denna serie, men ändå kan jag ju inte rå för det, den är underbar. Nu en timma av rent nöje innan sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mickis

ska du hjälpa mig och packa får du snabba på, jag har börjat för länge sen =D <3

2007-08-10 @ 12:27:59
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0