Forza Bajen, ale, ale, ale!

Dålig uppdatering: Igår så var jag på match Djurgården - Hammarby. Jag, Sara & Emma hade ståplatser i klacken och vi hade himla roligt får jag lov att säga! dock var det tråkigt att Bajen förlorade, himla skit. Men det var bara tur för Bajen var bättre. På tunnelbanan till Råsunda hamnade vi med bara Djurgårdare, riktig fjantar var dem. Sånna där man bara skrattar åt. Efter matchen var vi helt sönderrökta av  bengalröken, smutsiga av samma sak, trötta och så hade vi ont överallt. Christoffer hämtade oss i stan och körde hem oss, vi åkte också in på Drive In Donken i haninge och fick maaaat, det var hur gott som helst. Jag åkte hem slängde av mig allt, bytte om och duschade på 20 minuter, jag var måttligt imponerad av mig själv. Sen åkte jag till Charlie, gick typ vilse på Sunnerby Skolans skolgård och var under några minuter ganska nervös sen hittade jag fotbollsplanen och då kändes det genst bättre, tur det för det hade varit pinsamt att behöva ringa för jag tappat bort mig där. Det stack också som tusan i mina ögon när jag kom dit av röken och inte nog med det var jag  djurgårdare, med djurgårdsshort och allt dagen till ätvungen att lyssna på en kaxig Djurgårdare. Idag var det dags för en ny, var dock tvungen att försvara och säga att Bajen var bättre vilket Charlies pappa höll med om. Försökte också få Charlie att ha på sig Bajen halsduken o springa runt med den hemma, men det gick inte, inte alls. Mitt nästa drag blir ett Hammarby märke på charlies dörr ;D. Senare åkte jag, charlie, suppe, adde och robin och badade i Grindsjön eller dom badade och jag tittade. Tog sen bussen hem till pappa, åt, duschade, och gjorde mig iordning. Nu sitter jag här och ska snart sätta på en film "Systrar i Jeans" blir det det var såå himla länge sedan och den filmen är ur bra och likaså böckerna som jag sträck läste.

Måste även berätta att jag spöade Adde i "Röja Flagg" tre gånger idag! Dock så fick jag hjälp men det tänker jag aldrig någonsin berätta för honom. För han hade alla möjliga bortförklaringar till vargör jag vann.
 
Nu kom pappa in med te till mig och nu ska jag sätta på filmen. Puss & Kram!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0