Hela året har jag väntat på juni, juli, augusti!

Nu är det slut för den här gången sommaren 2007 lider mot sitt slut, även om hösten inte kommer bara för att lovet tar slut så försvinner dagarna då man har tid till att bara göra ingenting. Jag vet inte hur jag skulle utvärdera den här sommaren, den har haft sina mysiga och ljusa stunder men mycket har också varit segt. Nej jag tänker inte försöka utvärdera det här, istället tänker jag slänga in lite bilder från den gångna sommaren och mina 10 veckor av seriöst slappande, dessa bilder kommer iallfall glädja mig i höstmörkret, även om det ska bli lite skönt att komma in i dem tiderna också. Jag låter bilderna tala för sig själva,
S O M M A R   2 0 0 7!

Ovan: Jag, Sara, Mic & Jess tillverkade våran egen sommar när solen inte ville

Ovan: Brasmys på Ringvägen en sommarkväll
  
Ovan;Människor & alkohol

Ovan: Valentinos 18års dag & Midsommar firande

Ovan: Spelkväll med tjejerna

Ovan; Världens bästa kusin tog studenten

Ovan; Yxlö 07

Lite av min sommar 2007, nu får det räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0