Helgen

Fredag kväll, ska iväg snart. Först ska jag bara slänga mig in i duschen och göra mig i ordning och så äta något. Sen bär det av hem mot Christoffer. Vet inte om jag blir så jätte långvarig men jag tänker iallafall gå dit och vara social med vännerna ett tag. Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra och inte på söndag heller. På måndag ska jag iallafall efter många om och men följa med Emma och Sara på match. Hoppas det blir kul, för jag hade ju egentligen andra jätte mysiga planer, är dock väldigt glad att Charlie är så bra att han förstår allt.

Nu ska jag väll börja göra allt jag ska hinna innan Christoffer, får se om jag skriver sen.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0