Hihi

image230
Jag hittade de här två bilderna på Malins bilddagbok för ett tag sen, jag var tvungen att spara dem och nu när jag tittade igonom datorn hittade jag den. Ofina dem är och det bästa är att dem är ännu finare i verkligheten både på insdian och utsidan, jag gillar det! (OBS! Jag kommer antagligen få spö för det här) 

Jag är på väg att lägga mig i sängen och lyssna på min Ipod och somna till den, jag älskar det! Imorgon blir det en ganska så stressig dag. Skola från 09.35-16.10, ner på stan direkt efter och köpa present till Jessica (skulle behöva fixa mitt busskort och köpa en almanacka också) Efter det kräftskivs inhandling, sen stressa hem och göra sig iordning. Efter det är det hem till Jessica på skiva som gäller, det ska bli hur trevligt som helst, sen ska jag åka hem till Charlie så jag får passa mig så det inte blir för sent. Nu lyssnar jag iallafall på en massa OC musik och imorgon ska jag titta på lite mer OC tillsammans med någon som uppskattar det, dock inte lika mycket som jag tror jag, för jag älskar det. Nu är det sängdags, fredagen är fullspäckad så även lördagen verkar det som. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0