Hot, hot, hot

Idag är det en så varm dag, varmare än igår. Jag hann iallafall bättra på brännan lite. Hann också köpa ett nytt nagellack som bara tilltalade mig så mycket, jag vet att Charlie kommer kalla det Tildas fjortis nagellack men det var ju så himla härlig färg på det att jag isåfall får leva med de. Nu ska det bli lite halv taskig väder resten av veckan, vilket är himla synd för jag hade gärna blivit ännu brunare än jag är nu. Men eftersom tävlingen avslutas på måndag finns det ju en chans att de blir fler soldagar annars är chasen större att jag ser ut som en blekfis på måndag igen, hoppas på det förstnämnda. Om vädret ska bli dåligt nu så ska jag passa på att göra lite saker, rensa garderoben på onödiga sommarkläder, städa ur den, städa rummet, möblera om och så har jag tänkt åka och shoppa. Finns massa saker som jag bara måste ha.
kväll ska jag inte göra någonting speciellt, lägga mig och sova och kolla på sex and the cit är en stark kandidat och det är vad jag tror det blir efter allsången klockan åtta, jag menar det är ju kult.

Kommentarer
Postat av: mickis

rensa garderoben = ge mickis massa kläder!!!
det gillar vi =D

2007-08-07 @ 18:44:14
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0