Jag står mitt kast idag..

Aldrig mer säger jag bara, eller iallafall inte på ett bra tag. Idag får jag stå mitt kast för att jag inte kan göra det med måtta allt för ofta. Idag har jag iallafall försökt sova så länge som jag fick vilket inte var så mycket längre än till 11. Då ringde jag upp clara som hade skcikat sms angående sol och badning jag förklarade att jag var gför sliten och för trött men hon lyckades ändå få med mig ut. Jag gick med adde och charlie till bussen och mötte clara och vi handlade på konsum och cyklade ute på ringvägen. Där ute blåste det som tusan och det blev iskallt dirket så bara efter lite mer än en timma gav vi upp och åkte hem. När jag kom hem så somnade jag kvidande av magont, huvudvärk och illamående direkt i min säng. Sov till och från i några timmar och sen fick jag hem riktig dagen efter mat "pizza" vilken jag inte kunde äta speciellt mycket av. Nu tittar jag på Paris Hilton's film "pledge this" med mitt täcke i soffa, såå mysigt och ack så skönt. Imorgon måste jag städa och packa. 

Jag saknar föresten min bästa vän! Men hon kommer hem imorgon äntligen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0