Min dag..

tillsammans med  Emmpsi, hon är en mysig filur hon. Vi har badat, badat, badat & så har vi kört gummibåts rally vilket emma vann väldigt överlägset då hon gav mig den säsmsta båten och åror som var olika långa, typiskt Emma's tävlingsinstikt! Det var iallafall mycket trevligt, vilket det alltid är med Emma. Sen kom Emmas mamma och hämtade oss och skjutsade mig hem och Emma till Sandro. Nu har jag legat med min tjejvärk i sängen och väntat på att den ska lämna kroppen och nu ska vi äta grillmiddag med pappa och några av hans vänner. Efter det så ska jag hem till Mic (Som antagligen springer runt och är sjuukt hispig och nervös inför hennes resa imorgon, hur ska det gå? jag väntar med spänning) Jag ska iallafall måla hennes naglar och så ska jag med nöje kolla in henne packning, eftersom hon och jag alltid har störst väskor när vi reser, ska det bli intressant att se hur det ser ut den här gången. Jag ska också råna henne på hennes busskort som hon inte lär behöva i Turkiet.

Middags dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0