Min helg

Jag är en värdelös bloggare den här helgen och jag vet om det. Har gjort massa andra helmysiga saker. Men för att berätta lite om helgen så var vi ju på bio i fredags. Filmen var rolig och bra men killen brevid mig var en klass för sig. Han skrattade värre än när Patrik fylleskrattar och han gjorde det högt, han prasslade som tusan med sin chips påse, han pratade hela tiden med sin tjej som berättade hela filmen och aa allt var kul med honom. Varje gång han skrattade var jag tvungen att skratta, bara för att han lät så roligt. Jag var dunder förkyld inne på bion och kunde inte vänta på att komma därifrån så jag kunde nysa, snyta mig, snora och harkla mig ifred. Åkte iallafall hem till mig efter bion och sov. Vaknade på lördag morgon och kunde inte prata alls, jag låg och gjorde en massa läten för att få tillbaka rösten som inte fanns. Efter en stund kom den tillbaka. Vi satt inne och gjorde ingenting hela dagen, jag låg och snörvlade och tyckte små synd om mig själv. Runt fem gick vi till bussen mötte Adde och gick och åt mat. Åkte sen hem till Andreas och jag låg i hans säng med jordens huvudvärk, snörvel & hosta en bra stund innan vi gick och mötte john, marcus, mulle & anton vid bussen. Sen kom vi fram till att vi skulle åka till Johan efter många om och men och lite krångel, men jag och charlie orkade inte så vi gick hem till charlie och sov istället. Kollade på lejonkungen och jag sjöng med, visade sig sen imorse att emil hört allt vi sagt (låt oss hoppas han missa sången)

Så idag söndag så har jag brutit en av mina grundlagar, jag spelade det förbjudna spelet wow. Jag är faktiskt på level 5. Sen så kom Suppe och charlie och suppe spelade poker och jag kollade på tv. Sen gjorde vi ett lillan besök, köpte korv och glass och planerade bad. Gick hem till Charlie lyckades dra med oss Emil på bad och Matte var snäll och skjutsade. Vi åkte til Grindsjön, Suppe hade en jätte söt krokodil madrass med sig och emil en vanlig madrass. De vart ett kort bad, för det var tydligen kallt i vattnet, jag hade inga badkläder utan vanliga kläder men lyckades ändå få bada, hur blir det alltid så?Matte var den ända som kom torr från badet. Sen efter badet åkte vi hem till Charlie och åt middag. Sen så gick vi till suppe och spelade poker eller jag låg brevid och kollade innan Charlie gick med mig till bussen och jag åkte hem. Nu sitter jag här och här sitter jag bra. Inatt kommer mic hem, jag har saknat henne. I övermorgon börjar skolan, det känns lite tungt men jag tror det blir bra ändå. Ska bli skönt med de vanlga rutinerna och sovtiderna för vad jag och charlie kom fram till idag så är vi aldrig vakna före 12 och uppe före 3 ungefär. Det var min helg det och sista dagarna på mitt sommarlov. Sommar 07 började väldigt segt men den fick ett bra slut, ett världsbra slut. /Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0