Offrad sömn

Jag måste tamme tusan vara världens tröttaste människa, jag är trött hela tiden, dygnet runt, varje dag. Jag börjar fundera på om det är något galet fel på mig. Jag offrade även min sovmorgon idag och åkte hem från Sorunda klockan tjugo i åtta, istället för att ligga kvar och sova. Jag börjar nämnligen inte fören om en timma. Tog en rask promenad hem från bussen och nu ska jag göra mig i ordning och byta om, sen ska jag till skolan. Jag slutar himla sent idag egentligen men jag har en läkar tid klockan halv tre, jag ska få ta en massa prover eftersom jag varit sjuk så länge nu och haft en massa problem med min krampande mage och grejjer. Hoppas dem kommer fram till vad som är fel. Ikväll ska jag till min älskade mamma och äta tacos och sen ska jag vara med Charlie! Jag hoppas mic har det bra i Grekland föresten, jag är grymt avundsjuk. Men snart är det min tur Turkiet, here I come!

Time for school, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0