Onsdag

jaha ja, halva onsdagen har gått och här sitter jag, några sex and the city avsnitt rikare, ett rum stökigare och en proppmätt mage, jag går upp i vikt när min far har semester, han föder mig med allt från kakor och bullar till skagenmackor och det är precis vad jag just ätit. Det var trots allt extremt gott, nu sitter jag på mitt rum i hettan och tjurar för att det är så varmt här (Då jag har det varmaste rummet, hemma hos oss) Det är kvavt och äckligt här inne och eftersom min pappa som är en rätt så upptagen man inte hunnit köpa persienner hit hem (efter mer än ett år) så har jag sprungit och satt upp filtar över fönstrena här inne så jag kan se säsong sex av sex and the city. Nu ska jag faktiskt kolla, nu när jag lyckats. Ikväll ska jag städa vidare i mitt rum och möblera om vilket jag börjat med, jag ska också leta reda på några himla foton och sen sova i tid då jag och mic ska göra stan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0