Onsdag

Mickis hörde av sig och sa att planet inte störtade den här gången heller, hon måste alltid retas med mig över min flygrädsla. Skulle hälsa till alla så att skriva det här är väll det bästa; Mickis hälsar!

Sitter hos Suppe och spelar poker, eller inte jag dåra, jag sitter framför Suppes dator och gör ingenting, medan Suppe, Charlie & massa människor jag aldrig träffat spelar. Jag är hur trött som helst och har längtat efter film hela dagen och har ändå inte lyckats få se på en ända film såhär långt, vad är det för fel? när tilda vill ha film behöver hon film. Hoppas vi snart ska gå hem till Charlie för annars finns det en risk att jag somnar i den här stolen men om jag kommer härifrån så ska jag tjata mig till en film, som sagt jag behöver en film.

Har jätte ont i benen, nästan som träningsvärk, som kommer varifrån isåfall? För vad jag vet har jag inte tränat på hela sommaren så det var länge sedan jag kände mig riktigt stel i kroppen som jag gör idag. 

Nu ska jag gå ner och titta på tv, klockan är 23.11 och jag är slut! Nej soffdags, ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0