Sex and the city är..

bäst, jag har sagt det förr och jag säger det igen! Jag får inte nog jag kan inte sluta titta på det, även om det många gånger handlar om att jag inte har någon lust/ork att hitta på något annat men men. Nu har jag iallafall städat till mitt rum och möblerat om lite och snart ska jag gå med john och möta adde vis bussen sen ska vi gå hem till mig och titta på filmen. Imorgon ska jag upp tidigt, jag ska med mic in till stan, jag ska köpa spendera en hel del saker och mic tror jag mer ska köpa saker inför henne och albins resa på söndag, jag är måttligt avundsjuk men ändå, jag ska njuta av mina sista två veckor innan skolan hemma, precis som resten av sommaren och ta min efterlängtade semester utanför sverige när jag är som tröttast på skolan, vädret och människorna. I september bär det av, älskade utlandsresa med älskade familj som får mig att se fram mot hösten! <3. Nu måste jag gå det blir ett himal liv om vi inte står vid bussen när adde kommer. Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mickis

ja, det blev ju mycket grejer inför resan =) inte ens solkräm haha!

2007-08-09 @ 17:09:28
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0