Sista sommar dagen

lördag, tiden går fort när man har roligt. Det sägs att det är den sista sommardagen idag och att det från och med idag ska bli kallare, jag hinner inte njuta av solen idag, men jag klarar mig ändå. Kommer dock sakna den i höstkylan och mörkret. Igår var jag iallafall på kräftskiva, det var hur dunder mysigt som helst. Jag gillade det verkligen hur mycket som helst, det är såndana där kvällar man verkligen uppskattar. Vi åt en massa massa massa kräftor och massa annat, när jag gick från Jess så kan jag utan tvekan tala om att det kändes som jga lagt på mig några kilo, men det är sånt man får bjuda på. Clara & jag gick sällskap från Jess, jag gick till bussen och hon hem. På bussen var det en heldel skumma människor som pratade med mig och visste mitt namn, folk jag aldrig sett förut. En tjej frågade till och med chans på mig ;D 
Men innan allt det trevliga igår var det en väldigt stressig dag, det var massa saker som skulle hinnas med. Tack och lov så lät Mia Lena oss gå tidigare från mediakunskapen så det vart lite lättare att hinna med allt. Jag hann iallafall med allt jag skulle hinna och lite till. Jag & Clara gick hem till mig efter centrum och jag gjorde mig i ordning och så satt vi och bara pratade lite.

Kom hem för en stund sen, tog elva bussen från Sorunda. Var hur trött som helst och det var jobbigt att gå upp för jag hade gärna legat kvar resten av dagen. Men idag händer det andra roliga saker så det finns ingen tid till det. Jag ska ju på tjugo års kalas, Bulan fyller år & jag mååååååste gratulera så mycket på den stora dagen, 20 år! Känns inte så eftersom vi känt varandra sedan han var 16, tiden går fort när man har roligt. Grattis Vännen! 

Innan det ska jag dock springa ner på stan och köpa någon present liknande sak och något till mig själv tror jag. Ikväll blir det litet party för en annan vän som fyllt år i veckan, himla mysigt tror jag.
(Bilder från kräftskivan kommer senare eller imorgon)

Kommentarer
Postat av: Erica,

du är utmanad! :D
Se min blogg!

2007-08-25 @ 20:02:25
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0