SPM2

Min nya klass i de kommande två åren. Skolstart idag alltså, helt okej klass, helt okej lärare dock inte helt okej schema. Ja det känns alltså övervägande okej att gå i tvåan. Jag tror det kommer bli bra, jag känner det på mig. Efter att vi samhällare fått sluta sist (som vanligt) så sprang jag stressat runt och försökte få tag i Charlie vars telefon hade dött. Ringde adde jätte många gånger för att få suppes nummer men där var det telefon svarare, efter ett tag ringde adde mig och frågade vad jag höll på med, det visade sig då att vi ringde varandra och därför var det upptaget i båda våra telefoner. Han hälsade att Suppe sagt att jag skulle ta prick bussen och så fick jag suppes nummer. Ringde upp honom men inget svar, ringde igen inte den här gången heller, ytterligare en gång och då svara han och sa att jag skulle ta 783:an. Hoppade på den och dem satt längst bak tillsammans med emil och massa sorunda 91 killar. Vi gick hem till Charlie och försökte hitta badfordon sen var Charlies mor snäll och skjutsade mig, suppe, charlie & emil till Rangsta. Dom badade jag satt på land och tittade på och sen bara satt vi ett tag i gräset innan charlies mor kom och hämtade oss. Vi åkte hem till Charlie och gjorde ingenting.

Sen tog jag bussen hem och i Väfsla hoppade Johan på. Vi hade en trevlig pratstund om allt. Vi har ju inte träffats på hela sommaren så det fanns en del att bli uppdaterad om. Det var väldigt mysigt tycker jag, johan är en underbar kille. När jag kom hem åt jag och nu ska jag och pappa åka och köpa mat eftersom någon kommit på den brilljanat iden att alla samhälls tvåor imorgon ska åkte till Skansen, hurra för de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0