Sunes sommar

Min bästa vän skapade ett sött litet inlägg här innan hon gick och la sig, och jag hävdar fortfarande att det där med hennes lokalsinne faktiskt är sant, hon har inget hon kommer inte ihåg åt vilket håll hon kommit från efter 5 meter.

Efter att jag varit och bråkat lite i Mickis packning, skrämt hennes föräldrar, hispat upp mig själv, målat naglarna på henne, fixat byxor och varit den där moral morsan som säger; "Nej ta inte dem där skorna, du kommer inte använda dem" "Nej, nej, nej, hur ofta anväder du den?" (Något jag själv hatar & jag tar med mig mycket mer än vad mickis gjorde) så åkte jag
hem till Marcus, efter att jag varit hemme och visat Fröken Hansson mina nya sko/klädinköp och bytt kläder.  Jag, Robin, Adde, John & Marcus tittade på Sunes Sommar, den är så himla sjukt kul. Jag älskar Familjen Andersson, finns inget mysigare än att kolla på deras familje trubbel. Ska försöka övertala någon att titta på Sunes jul med mig också, även om det inte är samma sak. Men vad gör man inte för ett gott skratt. Jag ska snart dra mig mot sängen och sova riktigt länge efter det städa rummet och om jag orkar/hinner åka på Sara & Emmas match i Ösmo. Men fööööörst sömn. Godnatt!


"Grekland blev för dyrt sa pappa och hyrde en husvagn. Men allt gick fel. Fruktansvärt fel..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0