Today and yesterday


image169

Måndag, vet inte hur många gånger jag frågat vad det är för dag idag eller över huvudtaget den senaste tiden, men jag skyller på för lite sömn och omvändsömn. Idag har jag legat ute och stekt i solen, det är nämnligen en tävling som pågår, vem som blir brunast. Dock förväntar jag mig inte att bli brunare än någon som varit i Kroatien en vecka men kanske, jag tänker göra allt och lite till för att iallafall inte utklassas. En vecka kvar nu, ge mig mer sol!

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag förutom att jag varit och ätit sallad hos min mamma och matlusten har kommit tillbaka, tack för det. Fil står över öronen på mig. Kom hem halv fyra från Pride Festivalen inatt där vi var och hämtade kylskåp, bardiskar och parasoll som skulle ner till nynäs och göras iordning och sen upp till Gävle imorse klockan nio. Sprang runt och kliade oss i huvudet ett tag över att vissa saker saknades och att det inte gick ihop men fick iallafall efter 5-6 timmar ihop det. Juste ja fick äta på Donken, efter det mådde jag dock illa och hade magont men det var nästan värt det. Inte bara nästan, de var värt det eftersom det var helt sjukt gott! När jag kom hem kronsomna jag direkt.

Ikväll ska jag ut med mic, jess & sara tror vi ska gå och äta glass i hamnen, knappt att det gått den här sommaren, vi som brukar vara stammisar. Imorgon måste jag fortsätta jobba på brännan det börjar bli brottom nu, bara en vecka kvar fast skulle jag få önska skulle det vara tidigare. Nu ska jag göra lite nytta framför tv:n. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0