Top Model 8

Idag skulle jag vilja säga att detvar höst ute, det var kyligt som tusan imorse när jag skulle gå till skolan. Jag drog till och med på mig en jacka. Skoldagen idag var lång, många lektioner och sega. Individuella valet startade idag, textkommunikation med Tamara & Sara det känns som om det kan bli en rätt givande kurs för mig, jag tycker ju som sagt väldigt mycket om att skriva. Sen jag kom hem från skolan har jag fixat en hel del musik och så har jag börjat pilla lite på några skolsaker nu tittar jag på top model. Jag har redan hittat min nya favorit Felicia, "Miss Baby Tyra" hon är ung, hipp, rå häftig och för att inte tala om snygg. Imorgon så är det en ännu längre dag för mig, den längsta från 08.15 - 16.45. Jag ska dock vara med världens mysigaste människa imorgon kväll, det ser jag fram imot. Nu ska jag hoppa in i duchen och så. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0