Att vara sjutton och krog sugen

Fick precis sms;
M. Suger det att vi är sjutton och det är juldagen eller vad!?!

T. Ja det är fullkonligt sämst! men vi får stå ut bara 40 dagar kvar! vi får vara hemma och leka med familjen!

M. Om familjen ska gå ut då?
Tvinga bulan att stanna hemma

T. Hann vill inte ens ut, men jag har sparkat ut honom. Vill du stråla samman hos honom senare du och jag?

M. Låter jätte bra ring sen, puss.

Jaa älskade bästa vän det suger, fullkomligt. Tur iallafall att jag har dig!

Sjutton måste helt ärligt vara det absolut värsta året, ligger allt till som det ska går man i tvåan på gymnasiet och det sägs vara det jobbigaste året dessutom går man hela jädra året bara runt och svär över att ens föräldrar inte ploppade ut en ett år tidigare så man också kunde vara arton!

Jaja Telegrafen vi ses om en månad och 2 veckor, då ska vi ha kul du, jag och alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0