Jaha

Jag trodde aldrig att folk skulle börja prata om det jag gör om dagarna som de läser här istället för att ta reda på riktig fakta och få svaret istället för att dra sina egna slutsatser. Det känns lite surt, ska folk sluta prata med mig bara för att jag bloggar? Nej så får det inte bli, jag funderar allvarligt på att låta bloggen vara ett tag.
Idag senast fick jag höra att jag var dålig, att folk inte förstod hur en speciell person kunde stå ut, en vän till mig.

Nej min blogg är alla väldigt välkommna att läsa men den är främst till för mig och mina vänner och de andra läser den som de vill men undrar folk något så får de VÄLDIGT gärna fråga istället för att säga saker de inte alls har något med att göra eller någon fakta grund bakom, tack och hejdå.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej :) kolla in min blogg och skriv ett inlägg om hur du ställer dig om hysterin kring pälsfrågan.

2007-12-05 @ 18:17:46
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0