Lucia

Lucia är mysigt men nu har jag nästan överdrivit för att jag trott att jag inte ska få någon stämmning annars;
Antal lusse fikande: 4
Antal lucia tåg: 4
Antal tärnor: Föööööör många
Antalet lucior: 10 kanske (men bara 3 riktiga, på dagis var det nämnligen många)

Har också stått ute i kylan och fryst och väntat på tåget genom centrum i minusgrader med nylon strumpisar, lillasyster blev iallafall helt tokig när Linnea årets lucia med sitt tåg kom åkande med häst och vagn fölljt av massa hästar! Hon älskar hästar min syster alltså! Hon är så sprallig min syster, hon är antagligen världens bästa! Jag älskar henne så otroligt mycket, hon är min bebis det kommer hon alltid vara, min lilla Alva!

Det ända som saknades idag var pysslandet, men sånt fick man bara göra på Svanis, jag längtar tillbaka. Appropå det ska jag lyckas samla in 60 underskrifter i morgon som protest mot att flytta högstadiet på Svanis till Gröndal, så everyone jag behöver er hjälp!

Nu måååååååååååååla puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0