Mitt 2007

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm massvis med saker men en av dem var väll att vara i turkiet.  

2. höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte ge några de spricker alltid..

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Oh nej tack och lov för det.

4. dog någon som stod dig nära? Nej
5. vilka länder besökte du? Turkiet och England


6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Ett helt problemfritt år som bara flyter på men det kommer väll aldrig att hända

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 25 augusti, you know why.

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Alla nya kontakter som kommer hålla livet ut det vet jag. Orsa resan var också en höjdare.


9. största misstaget? Jag och misstag går hand i hand sååå många.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är alltid sjuk
11. bästa köpet? Min skinnjacka och min väska som inhandlades igår vi är redan bästa vänner.


12. vad spenderade du mest pengar på? Julklappar och en väska

13. gjorde någonting dig riktigt glad? En massa saker

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Det är många men no one med Alicia keys, Gucci Gucci prada prada med Rune RK bara för att den var värst ever.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2007 var INTE mitt år

16. vad önskar du att du gjort mer? Gjort mer vettiga saker, pluggat hårdare, rest mer och aa en massa mer.
17. vad önskar du att du gjort mindre? Mindre dator

18. hur tillbringade du julen? Först med min familj och sedan med bulans familj, äkta jul!

19. blev du kär i år? Oh ja..                                                                          ..

20. hur många one night stands? ---

21. favoritprogram på tv? Heroes

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? JA

23. bästa boken du läste i år? Djävulen bär prada

24. största musikaliska upptäckten? Winnerbäck

25. något du önskade dig och fick? Ja massa saker

26. något du önskade dig men inte fick? Haha alltid är det väll något

27. årets bästa film? Blood diamond


28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Spenderade den bakfull hemma med min familj och mickis hemma hos pappa innan jag somnade ur tidigt.

29. de bästa nya människorna du träffade? Adde & Charlie, utav tvekan.


30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?  Början strikt sen orkade ja inte mer.

31. vad fick dig att må bra? Familj och vänner

32. vilken kändis var du mest sugen på? Juuuuuuuuuustin


33. vem saknade du? Victor var den största saknaden.

34. favorit månad? Augusti.

35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer nya människor, ändrad livsstil, mer pengar, mer träning, mindre tjaffs, mindre strul och konflikter ja antar att listan är oändlig men men jag satsar på allt det till det nya året, hoppas det går bättre i år.


Kommentarer
Postat av: Hultän

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 25 augusti, you know why.

Henkans birthdaay?

2008-01-02 @ 18:00:19
Postat av: tilda

haha jag var ju packad som ett svin, remember? :D

2008-01-03 @ 00:09:37
URL: http://tildaalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0