One week left

Ärligt talat gott folk jag vet inte varför jag ens försöker plugga på den här matten, för jag förstår ingenting och jag känner mig bara ännu mer dum i huvudet än innan jag försökte, jag kommer få göra om Matte B i trean jag vet Fan det redan nu, skit också!

Imorgon jobbar jag mtte hela kvällen och dagen, ska inte ens slå på datorn fören jag känner mig så färdig som man kan. Det kommer bli tungt men jag ska klara det. Ska också åka skridskor imorgon så jag var tvungen att pinna upp til hallen idag och hämta lite saker, här är vi seriösa och hur tusankunde mina skridskor befinna sig hemma hos bulan? Ingen kunde svara på det.
_________________________________________________________________________________________
Nu ska jag sova imorgon är det fika bil dejt med marcus, mickis, tim och oliver ;) Du har väll inte glömt kakorna och bullarna mickis because I bring the must. Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Du får nog sällskap på matten i trean iaf ;)

2007-12-18 @ 14:55:07
Postat av: tilda

du & jag elsa du och jag ! :D
Låt iallafall gudarna göra så att det itne blir så, missuppfatta mig rätt :D

2007-12-18 @ 16:59:58
URL: http://tildaalinnea.blogg.se
Postat av: mickis

JÄÄÄÄÄÄVLA MARKUS! THE BITCH IS GOING DOWN! =D

2007-12-18 @ 17:24:25
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0