Ops It's Spears, they did it again.

Satt precis och tryckte runt lite på diverse hemsidor och läser att Britta syster Jamie Lynn Spears 16 år är gravid. Jag blev jätte chockad och kollade vidare på saken och det visade sig stämma. Jamie Lynn har själv avslöjat i en intervju med OK magazine som släpps imorgon att hon väntar barn med pojkvännen Casey. 

- Jag trodde inte att det var sant. Hon har alltid varit så ambitiös, hon bryter aldrig regler, kommer aldrig hem sent, jag var chockad. Hon är min 16-åriga baby, säger Lynne.

Jamie som är i tolfte veckan ska behålla barnet och enligt uppgifter ska både mamma Lynne (som är djupt troende) ha accepterat det faktum att  yngsta dotter nu ska bli mamma.

 




Britney Spears, Jamie Lynn Spears
_____________________________________________________________________________________
Well, the Spears never stop suprise! Även om det inte var så förväntat att nästa chock i familjen skulle komma från den väldigt unga Jamie Lynn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0