SOS

Andra advent idag, alltså bara två veckor kvar till jul, suck jag blir super stressad.. Idag skulle jag gjort en massa vettigheter men inget av det hände så nu får jag ta och göra de vettigheterna någon annan dag, måndag eller onsdag och i helgen sen ska julklappshandlandet vara klart.

Har iallafall varit ute och gått med charlie idag, det var jätte mysigt och trevligt. Gick till hamnen och mötte honom och sen gick vi därifrån och runt ringvägen sen tog han bussen hem. Ska plugga lite matte ikväll men innan det så ska jag ät middag och titta på Sällskapsresan SOS igår titta jag på när dem var i Alperna, så himla roligt!

Nu är det chillande, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0