This is me

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär?
Hur tidigt stiger du upp? Så sent det bara går
Vem/vilka vet mest om dig? Min familj, mickis, bulan & julia antar jag
Gillar du att slåss? skojj slåss är dö kul
Vad ska du göra ikväll? Ikväll ska jag plugga matte, urk!
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? I handen
Är du bra på att måla? Har aldrig varit det, var alltid avundsjuk på erika som liten.
Vem kramade du senast? Felicia
Vad längtar du till? Plätt lätt, julafton, min dag och åre
Sparare eller slösare? Ehm, slösare?
Bio eller promenad? Bio är bäst ingen protest
Är du kittlig? Extremt kittlig
Rädd för insekter? Njae, men inte lika orädd som mickis är iallafall hon tar för fan i dem!
Anser du att du är stark? Jag säger ja, frågar man min bästa vän skulle hon säga nej! (men det är bara för att hon gör så hårt)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa Carina som var så otroligt glad att se mig att hon pussade och kramade och sa att det var länge sedan vi sågs hela tiden
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov som en björn
Vad har du druckit idag? julmust.
Vad var det senaste du åt? Pasta med ost och skinksås.
Vad var det senaste du köpte? En röd kofta .
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek kanske men en förälskelse
Favoritklädsel? Jeans en snygg tröja, skinnjacka och stövlar
Vad gör dig glad just nu? Ingenting det är ju söndag?
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: Beviken.
Sommarplaner: Hjälp så långt har jag inte kommit men en massa festande, Gotland och utomlands med en massa roligt folk tror jag.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmm kunna flyga eller läsa tankar, inga mer problem och med förmågan att flyga skulle det vara så lätt att ta sig hem till och med när det är som svårast ;).
Gillar du att sjunga? Jaaaa! Inte för att jag är så bra på det men ändå.
Vad längtar du mest efter just nu? Mina julklappar, en ny dator och min arton års fest! 

Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

Kuul lista :) ha en braaa andra advent :)

2007-12-09 @ 14:55:53
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0