Världens bästa julkalender

Just nu skapar jag avundsjuka tankar. Jag ligger nämnligen soffan, äter godis och tittar på den absolut bästa julkalendern någonsin, Mysteriet på Greveholm, jag kommer ihåg hur otroligt bra jag tyckte att det var & fortfarande tycker. Jag funderar allvarligt på att ladda ner spelet också, för jag älskade även det när jag var liten, snacka om nostalgi, runt julen blir jag alltid så här, men nu runt jul är det faktiskt okej.

Ivar är hur ball som hellst "Sängar är för mjukisar, jag ska iallafall sova på golvet, det är coolt!" haha jag skrattar jätte mycket i min ensam het och Lillan är inte det hon som är med i Sunes sommar som Sune blir kär i, måste kolla upp det. Nu åker spelet hem också, puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0