Lördag kväll

Lördag kväll och klockan är nio, jag barnvaktar min syster som slocknade i soffan under dem inledande minuterna av "Stuart Little" tråkigt men jag fortsatte titta. Nu sitter jag här Mickan & Carro är på väg hit, vet inte vad vi ska göra det ser inte ut att vara allt för livet i den här lilla staden ikväll, kan det bero på Gotland kanske? jag tänker iallafall skylla på det. Inatt åker iallfall min syster till ön och hon kommer vara borta ett bra tag, hon är faktiskt inte hemma fören i början på augusti. Sommaren är ju nästan slut när hon kommer hem känns det som, jag kommer antagligen sakna henne lite, vi börjar faktiskt komma bättre överens hon och jag. Men men så är det, ett tag skulle jag varit den som åkte med henne över till Gotland inatt, hälsat på kusinerna under dagen och sen hem med nattbåten men nu blir det pappa som får göra det då det ska bli orkan natten till måndag vill jag om båten ställs in inte sova i Visby ensam. Nu ska jag upp och borsta tänderna på min syster och försöka lägga henne i sin egen säng! Sen ere Mickan & Carro dags får se vad vi gör för något bus ikväll när mamma och uffe kommit hem. Puss & Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0