Newlyweds

Ur dålig update just nu jag vet, beror på att jag inte gör npgonting om dagarn så det finns inget att berätta om ;D! Igår låg jag i sängen hela dagen eftersom jag var så himla trött efter bio och natt öventyret i måndags. Idag har jag setat inne och tittat på film och tv hela dagen, jätte trist och jätte segt men sånt är livet just nu. Jag tänker skylla på det dåliga vädret, helt och hållet. Nu tittar jag på mina "Newlyweds" boxar, de är så himla kul, jag älskar realityshows och jag älskar Jessica Simpson hon är helt underbar! Dessutom älskar jag allt som Jessica Simpson sätter på sig och bara det gör det ju mycket mycket intressantare att titta på. Nu ska jag fortsätta dricka cola ur mitt rosa coca cola glas och titta på newlyweds, imorgon är det grillning som gäller, äntligen händer det!
Puss Tilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0