Onsdag

Hej, idag har jag jobbat (bara två dagar kvar nu alltså 8 timmar) yeas! När jag kom hem skulle jag precis lyfta luren och ringa min kära bästa vän Mikaela då hon ringde mig och undrade varför jag inte ringt, några minuter senare dök hon upp i mitt vardagsrum, det var väldans skönt att se henne det känns som det var ett tag sen. Efter någon timma med bara häng i min soffa så cyklade hon hem och nu sitter jag här. Ska snart dra iväg och äta men först ska det datas lite mer. Håller på att sortera bland min musik, blir helt tokig av att den ligger på miljoner olika ställen, det är sådant som stör när man ska skcika den till folk. En annan sak som stör mig nu när jag sitter här i mitt rum (vilket inte händer så väldans ofta) och jag faktiskt inte har musik på är min dörr som slår, så fort någon går eller när vinden blåser till så slår den fram o tillbaka och det låter, det stör mig hur kan en stängd dörr slå fram och tillbaka? ett uppdrag för min far med andra ord.

Jag har starka tankar på att åka hem till min mamma, sen till min kusin och hämta hem mina OC säsonger, så jag kan börja mitt sommarlovsmaraton med alla avsnitt. Förutom det har jag en hel del filmer jag ska hinna se, men det är mysigt när vädret inte tillåter!  Nej nu är det dags för en duch, en feber nedsättande alvedon och en musik stund innan det blir mat.  Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0