Seg Söndag

God morgon, klockan är halv fyra och jag har vaknat för inte så länge sedan. Eller jo det har jag, jag har varit vaken och uppe flertalet gånger imellan men nu har jag faktiskt bestämt mig för att gå upp. Skulle åkt till Gröna Lund idag men det regnade och jag var inte riktigt med i svängarna men trots att jag kom i säng 06.00 i morse så var jag inställd på en sak och åkte därför hem klockan halv nio från Sorunda i morse. Går kvällen hos Robin var faktiskt riktigt lyckad och rolig, det var nog riktigt länge sedan jag hade så roligt. Om folk hade sett oss när vi var ute och vandrade Sorunda hade de antagligen vikt sig av skratt, jag kan bara tänka mig hur roligt det måste ha sett ut. Innan vi åkte till Sorunda så var jag och Emma hemma hos Bulan och badade och gjorde oss i ordning.
Igår togs det inga bilder men jag slänger in några bildern från midsommar och från ett annat party.
     
     
 
Nu ringde Emma precis, jag ska hem och göra mig i ordning och sen ta bussen hem till henne. Vi ska nog bara titta på film och mysa, det brukar vara så dagen efter. Jag tar med mig sovsaker dit, men jag vet inte om jag blir kvar över natten för jag måste åka med sju bussen hem i morgon bitti isåfall eftersom jag påbörjar min sista arbetsvecka i morgon, men det ska nog gå vägen det också. Nu måste jag röra mig. Puss och Kram //Tilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0