Sliten själ

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag och det beror inte på att jag varit upptagen utan att jag inte orkat, haft lust, eller haft något att skriva om.  Ikväll har jag i vilket fall varit hos Sara och tittat på "Djävulen bär Prada" trots att jag sett den hur många gånger som helst men de andra hade inte sett den. Imorgon är det lördag och då åker min far bort, han ska vara borta 9 dagar så snart bor jag ensam, det ska bli ganska så skönt, dock fick jag just veta att Mic åker bort på måndag och inte kommer hem fören vi åker till Yxlö, det betyder att jag inte kan ha henne som sov sällskap. Men sånt löser sig alltid. Imorgon ska jag iallafall se "Sagan om Konungens återkomst" bara för den är sååå bra och sen ska jag bara slappa. Det ser jag faktiskt mycket fram imot. Snart ska jag och min trötta själv flytta mot sängen för en efterlängtad sömn men först måste jag fixa och kolla lite saker på internet och lyssna på lite musik. Puss


Kommentarer
Postat av: mickis

joho nån dag ska vi nog hinna med :D

2007-07-28 @ 12:05:10
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0