Thank you!

Har haft ett väldigt givande samtal med en viss person ikväll, det gav mig verklign rätsida på saker och jag känner för första gången på väldigt länge att det kanske inte var jag som gjorde fel, jätte skönt, det känns som 10 kilo lättade från mina axlar, äntligen tänk om det här hade kunnat komma ur den där munnen för någon vecka sen, då had jag sluppit fundera och analysera så mycket som jag gör enligt min bästa vän. Nej nu är ett kapitel avslutat, nu är det verkligen så och jag är såå glad över det. Jag är ändå glad att du väljer att prata med mig, det är jag verkligen, jag vill fortsätta vara den personen.

Nej nu är det godnatt, jag har feber och ska upp och jobba jag behöver min sömn, det blir "time to sleep" listan ikväll igen, den e mysigast. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

yes! slut på analyserna =)

2007-07-11 @ 12:53:04
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Mickis

Yes! slut på analyserna! =)

2007-07-11 @ 12:54:27
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0