Tilda: datornörd?

Idag har jag egentligen ingen som helst koll på vad det är för dag eller någonting, om jag inte haft en klocka på datorn hade jag antagligen inte heller haft en aning om vilken tid på dygnet det är, jag har helt och hållet vänt på det. Dock så vet jag att det är mina härliga all time friend Mikaela's födelsedag om några minuter. 

 Igår så gjorde jag inget allt för speciellt på dagen utom att jag var hos min mormor och åt hennes ofärdiga potatisgratäng som gjorde att jag när jag kom hem runt 11 var tvungen att äta nudlar som pappa föresten hade köpt fel smak av. Innan nudelätandet hade jag varit i Sorunda hos adde och setat brevid och kollat lite när dem spelade dator och lekt med addes mega söta hundvalp och dom andra två äldre sötisarna. Orkade inte vara kvar hos adde allt för länge så vi åkte hem till mig och kollade på sagan om konungens återkomst, när jag tittade på klockan sista gången var den 06.00 på morgonen och då var jag tvungen att panik somna trots att jag egentligen inte kunde sova även fast jag antagligen aldrig varit tröttare! När jag vaknade runt än sådär tolv så vare lite tv och dator och ingeting som gällde innan jag gick till hamnen och mötte Mic's och hämtade hennes sex and the city.
Lyckades efter det att laga min första måltid någonsin helt ensam "Köttbullar och makaroner" väldigt flådigt, jag vet.

Nu sitter jag hos adde med alla enorma datornördar, riktiga lökar som inte ens skulle ta åt sig av att jag skriver så om dem. Adde, Charlie, Krilla, Marcus, Robin & Såklart jag själv som tydligen kvalificeras som datornörd numera och antagligen ännu mer efter det här. Jag sitter iallafall och kollar på sex and the city säsong fyra medan dem andra nördar sig med sitt. Jag är ruskigt trött så snart somnar jag antagligen men jag ska försöka hålla mig jag kan inte vara sämre än de här nördarna. Jag börjar bli uttråkad dessutom därför detta EXTREMT långa inlägg men nu ska jag faktiskt ta och göra något, pilla med lite bilder, spela något spel eller fortsätta med sex and the city.

Hinner uppdatera mer sen inte direkt brist på tid. Puss



Kommentarer
Postat av: mickis

köttbullar & makaroner är min och albins specialité, du passar i gänget ;D

2007-08-02 @ 19:40:11
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0