Tisdag

Jag är en otroligt trött människa, vilket bara blivit värre på senaste tiden. Efter att jag skrivit mitt sista inlägg från datorkörandet hemma hos adde i (ehm dagar? noll koll?) men det måste bli natten till måndag. Så dog internet efter ett tag så det övergick i tv tittande. Efter att ha kollat på någon jätte dålig skum film som jag och Robin satt och hånade så var det sängdags. Så vi tog med oss våra datorere och gick och la oss. Somnade jätte sent och vaknade ganska så sent men låg kvar i sängen hela dagen. Klockan 18.20 tog jag mitt första steg ut i ljuset och tog bussen hem. Jag gjorde nudlar och kollade så kollade vi på "Extreme home makeover". Gick och mötte adde vid bussen runt 11 och sen gick vi hit och kollade på Da vinci koden. Efter det Eva och Adam, mitt i filmen bestämde mitt trötta jag mig för att lägga mig en minut och sträcka på mig i sängen. Vaknade klockan 10.00 imorse och upptäckte att jag somnat ifrån allt. Tog sedan 11.00 tåget till stan och gick runt och tittade lite och letade/disskuterade matställe mer än en timma och jag hade kramp i magen efter mina nudelmiddagar två dagar i rad och inget annat. Åt sen pizza iallafall och sen åkte vi hem. Nu har jag duschat och gjort mig i ordning nu ska jag bara städa undan lite sen kommer det hit folk, mys pys. Dock känns det som det ända som krävs för att få mig att somna i ett hörn ikväll är, hmm ingenting? Rapport kommer imogon. Nu städning det blir stökigt när man är ensam hemma.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0