trötthet

Okej sen i torsdags har jag varit läskigt dålig på att uppdatera, men jag har varit alldeless för trött för att ens orka. Idag har jag iallfall inte gjort någonting precis som igår, eller jo igår gjorde jag slingori håret som gjorde att jag fick färga om hela håret idag, jobbigt, fult och irriterande. Om någon timma kommer lite tjejer hit då ska vi bada och bara umgås, sen göra oss i ordning och sen åka till Robin. I morgon står Gröna Lund på schemat men om det blir regn tror jag vi struntar i det, ananrs blir gröna lund bakfull en upplevelse. Nu ska jag gå och börja städa o göra mig lite i ordning, skriver kanske lite senare. Puss och Kram Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0