Dagens

Idag har jag vart hur himla trött som helst, trots det har jag klarat dagen galant. På jobbet gick det bra och jag var effektiv jämnfört med igår. Efter gick jag och Mic till Rinvägen för att sola, vi gjorde det en stund innan Justin hysterin kom som ett brev på posten.. vi var tvungna att dra hem och se om vi kunde hitta några i sista minuten. Några minuter och allt för dyra biljetter senare såg vi det omöjligt och jag plattade håret och lockade Mic's. Drog hem och åt och efter det ut med Mic & Jess till hamnen. Där satt vi på en av bryggorna någon timma och pratade, nu tittar jag på en film på trean och tittar lite på vissa grejjer på datorn. Ska sova snart, trött till tusen efter nattens såkallade "sömn".

Dagens bästa: Min bästa väns kärlekslista och bästis lista som vi hittade i hennes gamla dagböcker på vinden, jag skrrattade så jag fick tårar i ögonen.
Dagens Jippi: Justin Timberlake in Sweden, världsartist & världssnygg ett musik geni, jag älskar honom.
Dagens no, no: Även här Justin men på ett annat sätt, på det sättet att jag missar hans konsert i Globen då jag aldrig kan komma till skott med att bestämma mig. Att hysterin runt honom är enorm på tv & radio idag också gör inte allt bättre.
Dagens panik: Vart tusan är sommaren? När blir brännan bättre, festerna fler och händelserna roligare?
Dagens grattis: Clara älskling, grattis!
& sist för att nämna Justin igen, dagens "it sucks" det faktum att Justin inte längre verkar vara en het hollywood singel längre ( Jessica Biel) & även det faktum att Clara kommer ringa mig från globen under "Sexy Back" bara för att jag sitter här framför datorn utan biljett, nej nu drar jag täcket över mig och lägger mig med en suck. Godnatt!

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0