fredag 1 juni

Jag är på G, det är fredag. Jag kom hem redan klockan 12.00 det var jätte skönt. När jag kom hem så la jag mig i sängen och tänkte att jag bara för ett par minuter skulle vila innan jag satte mig och gjorde klart samhällskunskapen. Jag somnade och vaknade för lite mer än en timma sen. Men nu är jag vaken och klar med samhällskunskapen! Skulle precis maila det till Birgitta, men skolans hemsida fungerar inte, min vanliga tur med andra ord. Ikväll fanns det planer på grillning men det blåser jätte mycket ute och det har regnat hela dagen. Nej det blir inget av grillningen istället ska vi ha hem gäster på middag och sen tar jag väll vägen någonstans. Jag måste städa mitt rum och rensa hela min garderob i helgen, måste nästan hinna göra det till i morgon kväll. För om jag inte tror fel så är det fotbollstittande som gäller här i morgon. Idag är det exakt en vecka till avslutningen, två schema lagda skoldagar och en mentorsdag kvar. Det känns  bara hur bra som helst!

Nej jag ska faktiskt ta mig i kragen, resa mig upp ur sängen som jag ligger i nu och börja städa och hjälpa pappa med maten kanske. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0