Hett

Idag är det en het dag, varmt som attans och jag har knappt varit ute i solen alls. jag har jobbat, varit på lunch på Kroken, varit i Nicksta och tittat när min syster badat innan jag cyklade hem med dom och åt hos mamma. Jag har dessutom tittat klart på de tre avsnitten jag hade kvar av "Laguna Beach: The real Orange County" Season 2. Dessutom har jag hunnit läsa alla mina 15 bloggar som jag följer dagligen. Flitig dag med andra ord hann med allt utom att sola känns det som. Men om värdet tillåter tar jag gärna igen det i morgon. Idag på jobbet var det lungt och skönt, hade för det mesta enkla arbetsuppgifter och det var lite folk där idag såhär efter lång helg. Skönt tyckte jag på en trött måndag.

Nu ska jag spana lite kläder, rean har ju börjat och jag är lus pank. Som tur är får jag pengar på torsdag och innan dess ska jag skriva en liten lista på några saker jag vill ha och som jag måste köpa innan jag på torsdag eftermiddag enligt mina planer åker och köper det.  Min pappa åker bort på onsdag (sagt det förr) och jag skulle ljuga om jag sa att det inte ska bli skönt med lite alone time. Nu ska jag köpa upp mig på lite godis innan jag spanar kläder och bilder här. Puss Tilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0