I love sunny days!

Idag är det en så himla fin dag & för att inte tala om varm! Snabb visit i skolan, sista dagen med min klass och sista dagen med Mickis, det är det som känns tyngst. Efter 11 år ska hon och jag gå skillda vägar, min absolut bästa vän.  Jag och Mickis stack och solade efter skolan, jätte skönt. Vi låg och pressa i flera timmar och tyckte inte att det hände ett skit fören nu. Jag är jätte röd i ansiktet för jag bränt mig. Tusan också vi som satsade på att bli fina inför skolavslutningen och studenten, jaja det kan inte gå rätt jämt eller i vårat fall aldrig?

I morgon är det avslutning och jag ska snart gå och fundera på vad jag ska ha på mig i morgon, det kommer som sagt ta sin lilla stund. Ska först titta klart på Top Model & städa för i morgon är det slut på friden min pappa kommer hem. Den här veckan har varit jätte skön med trevligt kvälls/natt sällskap hela veckan men ikväll ser det ut som jag ska sova ensam, undra hur det ska gå? jag avskyr ju det. Nu damsugaren, vi är bra vänner han och jag!

image54
Min bästa vän sedan måånga år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0