Ischias mongo muskel

Jag är vidrigt trött och har varit det hela kvällen därför har jag bara slappat, hur skönt som helst. Sitter och pratar med Charlie om livet just nu, rätt skönt man behöver prata av sig ibland. Har för övrigt också lidit hemskt mycket idag/ikväll pågrund av att min ichias nerv kommit i kläm och jag inte kan röra höger ben utan att det käns som hundra knivhugg från knät till ryggslutet. Är det såhär i morgon är det tveksamt till om jag kommer kunna jobba. Jaja så är livet, hårt ibland. Har för övrigt sen jag började jobba kännt mig hur ofräsch som helst, jätte sliten och inte snygg alls. Frågan är om jag glömt bort smink sen jag började. Jag önskar nästan att det skulle vara en mega stor tillställning jag var tvungen att gå på så jag kände mig manad att göra mig fin för en gångs skulld & om jg gjorde något stort skulle jag vilja se ut som Ashley Olsen under. Nu är det iallafall godnatt.

image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0