Jobb

Jag sitter på jobbet halv död. Min arbetsuppgift idag är att göra en tipspromenad till midsommarafton & affischer tills dess. Jag har två timmar på mig att bli färdig jag har gjort tre frågor så här långt. Måste kanske jobba snabbare. Jaja Justin Timberlake poppas iallafall ur högtalarna på pappas dator just nu (fortfarande sur över att jag inte var i globen) hade iallafall bestämt mig för att hålla mig borta från recenssioner och allt från igår men jag var tvungen att kika in på aftobladet och fastnade läsandes framför allt om konserten igår. 4+ av aftonbladet, 5 getingar av expressen, I belive that was a hell of a good show när dom ger så bra betyg. Var också tvungen att kika in bilderna från går dagen, åh vad jag hade velat vara där. Men som plåster på såren kan jag iallafall säga att jag har hört Justin Timberlake live, yes! clara ringde nämnligen under Sexy Back, hörde mest publikens sång men då och då kunde jag urskilja Timbalands och Justin ljuva stämmor i bakrunden, åh vad jag blev avundsjuk. Efter det gick jag direkt till sängen utan några problem.

Nu ska jag jobba vidare, om två timmar är det bad med Mic & Albin som gäller verkar det som, vädret lockar. Goodbye! /Tilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0